» بیوگرافی و تاریخچه ی گروه دی جنریشن ایکس - The D-Generation-X

صابردانلود

بزرگترین و بروز ترین وبلاگ دانلود پارسی

» بیوگرافی و تاریخچه ی گروه دی جنریشن ایکس - The D-Generation-X

 

dx

 

» تاریخچه ی گروه "دی جنریشن ایکس " - The D-Generation-X

 

گروه دی جنریشن ایکس یكی از پرطرفدارترین گروه های تاریخ کشتی کج ( پر سابقه و با ثبات ) می باشد ، این گروه خیلی زود محبوب شدند و الفاظ و حركات آنها را اكثریت طرفداران به كار میبردند و در اوایل بیشتر از گفتار ها و اعمال مستهجن استفاده میكردند.

 

» جهت مشاهده تاریخچه و بیوگرافی کامل گروه دی جنریشی ایکس به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

 

The D-Generation-X Original 1997-1998

گروه دی ایکس برای اولین بار در  بیستم سپتامبر سال 1997 در Pay Per View وان نایت اونلی كه در كشور انگلستان برگزار شده بود تشكیل گردید . اولین اعضای تشكیل دهنده ی این گروه شان مایكلز ، تریپل ایچ و چاینا بودند. در سیزدهم اكتبر سال 1997 این اعضا رسما نام گروه خود را "دی جنریشن اكس" معرفی كردند . این گروه تا رسلمنیا سال 1998 با همین نفرات فعالیت داشت ( البته ریك راد سوپراستار اسبق WWF هم برای دو هفته در این گروه حضور داشت كه بعد به لیگ WCW منتقل شد ، ریك راد در بیستم آپریل سال 1999 در سن 40 سالگی در اثر حمله قلبی دار فانی را وداع گفت ) . در اوایل سال 1998 درگیری هایی بین استون كلد استیو استین و مایك تایسن قهرمان بكس آمریكا ، كه دارای سیزده عنوان قهرمانی و همچنین جوان ترین قهرمان سنگین وزن بكس  جهان كه در سن 20 سالگی قهرمانی سنگین وزن را كسب كرده است ) رخ داد . در آن سال استون كلد برنده ی رویال رامبل 1998 شده بود و جواز مسابقه ی چمپین شیپ با شان مایكلز قهرمان بخت WWF در رسلمنیا 14 را كسب كرده بود . وینس مك مهن هم مایك تایسن را داور ویژه این مسابقه انتخاب كرد . در این مدت تا قبل از برگزاری رسلمنیا مایك تایسن با گروه دی اكس تگ شده بود ، اما در رسلمنیا حین انجام مسابقه چمپین شیپ اختلافی بین شان مایكلز و مایك تایسن پیش امد كه باعث شد مایكلز در آن مسابقه بازنده ی میدان باشد و نشان قهرمانی خود را از دست بدهد . شان مایكلز در همان شب با مصدومیت مواجه شد و WWF را ترك نمود .

The NEW D-Generation X 1998-2000

در سی ام مارچ 1998 تریپل ایچ اعضای جدید گروه "دی جنریشن اكس" را معرفی نمود :

اكس پاك - بیلی گان - رودداگ

 

اینبار اعضای گروه به پنج نفر رسید. تریپل ایچ و چاینا در راس این گروه بودند. این گروه تا سال 2000 پا بر جا بود. در این مدت آل اسنو و توری هم برای مدتی به این گروه وارد شدند. عملكرد این گروه خوشایند نبود و باخت های زیادی در پرونده انها دیده می شد. در این مدت اعضای گروه دی ایکس مشكلات زیادی با هم پیدا می كردند. به طوری كه چند بار شاهد این بودیم كه اعضای آن در بعضی هفته ها با هم مسابقه داشتند. به طور مثال در رسلمنیا 15 در سال 1999 در حین مسابقه اكس پاك و شین مك مهن ، تریپل ایچ و چاینا وارد جریان مسابقه می شوند و باعث شكست ایکس پاك میشوند . اما كین نقش مقابل تریپل ایچ در آن زمان وارد میشود و كمك حال ایکس پاك میشود. كین و ایکس پاك تا اوایل اكتبر 1999 با هم تگ بودند كه بین انها هم اختلافاتی پیش آمد كه تا رسلمنیا 2000 استوری لاین این دو ادامه دار بود . رود داگ در سال 2000 از WWF اخراج شد و همین امر باعث متلاشی شدن گروه "دی جنریشن اكس" شد .

در اگست سال 2002 قرار شد كه باز گروه دی جنریشن ایکس توسط تریپل ایچ و شان مایكلز تشكیل شود كه در همان ابتدای كار تریپل ایچ با زدن پدیگری به شان مایكلز مانع تشكیل مجدد گروه شد و همین امر باعث شد تا آنها در سامراسلم سال 2002 مقابل یكدیگر قرار بگیرند .

D-Generation-X Original Is Back! 2006-2007

در دوازدهم جون سال 2006 در راء :

وینس مك مهن برای تریپل ایچ یك مسابقه ی هندی كپ مچ ترتیب داده بود و تریپل ایچ باید به تنهایی به مصاف گروه Spirit Squad میرفت. در اواخر مسابقه وینس كنار درب ورودی نظاره گر مسابقه بود و از نیچ یكی از اعضای گروه Spirit Squad می خواهد كه وارد شود ، اما او توسط شان مایكلز به داخل پرتاب می شود و مایكلز وارد رینگ می شود و به همراه تریپل ایچ تمام حاضرین در رینگ را میزنند و در آخر هم علامت Suck it را به سمت وینس مك مهن میزنند ، به این ترتیب گروه "دی جنریشن اكس" بار دیگر تشكیل شد.

عملكرد این گروه بسیار عالی بود ، رقیبان اصلی آنها طی سال 2006 تا 2007 وینس و شین مك مهن و گروه "ریتد ار كی او " بودند. صحنه های جالب و به یاد ماندنی از خود در سال 2006 به جا گذاشتند. به طوری كه چهل روز بعد از مصدومیت تریپل ایچ در نیو یرز روولوشن سال 2007 كمپانی هوم ویدیو The NEW and Imporved DX را ریلیز نمود كه فروش بالایی هم داشت. محبوبیت این گروه به قدری است كه WWESHOP.com سالهاست كه محصولاتی زیادی با طرح دی ایکس وارد شاپ نموده . اما بعد از مصدومیت تریپل ایچ ، شان مایكلز با نام دی ایکس سه مسابقه داد كه در یكی از آنها توانسته بود Rated RKO را در یك مسابقه ی هندی كپ مچ شكست دهد.

D-Generation X for One Night

تریپل ایچ در سامراسلم سال 2007 به WWE بازگشت ، اما قبل از آن رندی اورتن در جاجمن دی 2007 شان مایكلز را مصدوم كرده بود و این امور باعث شد كه بعد از بازگشت تریپل ایچ دیگر شاهد گروه دی جنریشن ایکس نباشیم . اما این گروه برای پنج  بار دیگر ( با عنوان تنها برای یك شب ) تشكیل شد كه به ترتیب زیر بود :

2007.11.05 - Triple H & Shawn Michaels def WWE Champion Randy Orton & Umaga On Raw

 2007.11.05 - Triple H & Shawn Michaels def WWE Champion Randy Orton & Umaga On Raw

2007.12.24 - Triple H & Shawn Michaels def Mr. Kennedy & Umaga in iRAQ

2008.01.28 - Triple H & Shawn Michaels def Umaga & Gene Snitsky On Raw

2008.09.29 - Triple H & Shawn Michaels def World Champion Chris Jericho & Lance Cade On Raw

2008.11.03 - Triple H & Shawn Michaels def John Morrison & Miz On Raw

اما در سال 2009 تریپل اچ و شان مایکلز دوباره گروه پرطرفدار و فوق العاده دی ایکس را تشکیل دادند و توانستند مسابقات بسیار زیبا و مهیجی را برگزار کنند و در پی پی وی سامراسلم 2009 توانستند گروه لگیسی را شکست دهند. همچنین توانستند در همان سال قهرمان کمربند یونیفاید تگ تیم بشوند. با خداحافظی شان مایکلز برای همیشه گروه دی ایکس منحل گردید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  پنج شنبه 17 فروردين 1391برچسب: » بیوگرافی و تاریخچه ی گروه دی جنریشن ایکس - The D-Generation-X,ساعت 1:25  توسط محمدصابر مشایخی